Thursday, January 7, 2010

Katran

Stani, ne vapi, davljeniče,
ja nisam slamka, nego zamka,
tama što u ponoru niče,
tamnica što nosi težinu zamka...

Stani, ne lutaj, lutalice,
ja nisam put što negde te vodi,
već pesma davno sputane ptice,
što ne zna baš ništa o slobodi...

Stani, ne hrli, viteže hrabri,
moja su krila od straha i praha,
ja nisam vila što pesmom mami,
već leptir što beži od vrelog daha...

Stani, ne zbori, pesniče ludi,
ja nisam oči kojima vidiš,
i nisam zora nad gorom što rudi,
već odraz onoga čega se stidiš...

Stani. Ne padaj u moju zamku,
postoji pauk što ne nosi sreću,
nemoj prekrajati tu mrežu tanku
u sopstvenu crnu mrtvačku vreću!

***
Pusti vreme da pomiri strasti
i staloži sve te bure u krvi,
nije što možeš poslednji pasti
već što daleko nisi prvi...

Ja sam čista opsena uma,
nisam stvorenje, već prividjenje,
varljivo poput crnoga ruma,
opijam dušu tek kada stenje...

No comments:

Post a Comment