Monday, March 8, 2010

A nisam to htela da kažem...

A nisam to htela da kažem... Htela sam da psujem dok ne utisnem u psovanje novu dozu kreativnosti koju bi razumeli samo ljudi koji svršavaju na death metal... I nisam želela da razumem... Želela sam da pitam: "Da li nisam bila dovoljno jasna kada sam samo jednom u životu tražila da NE uradiš nešto?". Htela sam da pitam da li treba (u svom maniru idiota koji misli da ljude treba edukovati) da ti pojasnim neke pojmove? Sebičnost? Manipulacija? Sebičnost? Alavost? Sebičnost? I stani... Čekaj... Jesam li već pitala? Sebičnost???

Ne znam zašto, ali imam utisak kada ti neko ko ti je pod kožom "iščupa srce i natera te da ga razmažeš po prvom španskom zidu, a onda ga poližeš sa istog", samo maalo sebičan... Ali dobro. Imam ja dosta ludih ideja. Ko će to sve pohvatati? Mislim to očekivanje i sva ostala sranja... Zašto bih ja tražila za uzvrat isto ono što se očekuje od mene? Gde li sam tu ludu ideju pokupila.

Mogla bih samo da plačem i krivim ceo svet za to što je život kurva koja nikako da umre od SIDA-e. I to da radim u naručju onoga koga hoću da nateram da se oseća krivim. Ili makar mizernim što nije postupio kako JA hoću...

A mogla bih i da prestanem da jedem govna i pišem blogove i jednostavno kažem kakvu težinu nosim na duši upravo osobi koja je očepila istu. Bez razumevanja i svog tog sranja. Bez demonstriranja lako čitljivih simbola i emocija, pa da mogu da se drkam na nekog što ne sluša ili ga/je boli qrac da me sluša umesto da razumem da ljudi nisu sveznajući i ne čitaju misli ako im nešto ne kažeš praveći time od nečijeg čepanja tvoju odgovornost...

"Izvinite, ali to što vam je tlo pod nogama klimavo ne znači da je zemljotres ili da Vam se lomi štikla... To znači da štikla jednostavno ne prodire kroz kost na koju ste naišli u mome stopalu. Mogu li Vas zamoliti da prestanete da pokušavate da je polomite?". A nisam htela to da kažem...
"Pa... Ne baš, ovako držim ravnotežu bolje, kada se moja štikla zabode u tvoje meso. Samo da se rešimo te kosti i nećeš ni osetiti da te gazim :D". A nisam htela ni to kao odgovor...

Valjda je moja poenta u sledećem: Pička ti materina ogavna, nezahvalna, duša ti se ugnilila kao smrad nečovečja koji širiš okolo ti parazitski obliku minornog postojanja!

Eto, to sam htela da kažem. A rekla sam "Razumem..."...


No comments:

Post a Comment