Wednesday, March 24, 2010

Odkud mi ideja?

Sve što sam htela je zagrljaj
i da priznam koliko sam slaba.
Da ne verujem stvari koje govorim,
da pričam ne bih li verovala.
I htela sam da ne budem ponosna
ni prkosna, ni pametnija,
ni bolja, ni dosledna,
i htela sam da ne boli shvatanje
koliko je providna sopstvena opsena.

Ali sam okrenula lice zidu,
i zagrizla bol stežući zube.
Nekada davno sam umislila,
da mogu sama kroz dane grube.

I sama sam sebi uzela pravo
da sudim i tražim, čak da se nadam,
pa sama sebi i dala krivicu
što sasvim sama u bolu stradam.

Ko je rekao da tako smešna
dok punim džepove zabludama
i pedstavljam se kao grešna
mogu pregurati noći sama?

I odkud ideja da mogu stati,
i reći svima da više ne važi
taj portret što sam ga slikala sama
kad sama ne praštam svoje laži?

A sve što sam htela je nežan dodir
i nečija košulja da pohranim suze,
nije da nemam sa kim da patim
već ne dam nikom da moj bol uzme...

No comments:

Post a Comment